FANDOM

Twórcą tego artykułu jest użytkownik: 32Polak

Another (jap. 別の, Inny) - to opowieść, dziejąca się pomiędzy wydarzeniami, związanymi z Xcution, a Tysiącletnią Krwawą Wojną. Fabuła może nie zgadzać się z fabułą Bleach, w niektórych wątkach.

UWAGA!!!! Opowieść zawiera cenzuralne treści!!!

PostacieEdytuj

GłówneEdytuj

Po zakończeniu opowieści.

DrugoplanoweEdytuj

Po zakończeniu opowieści.

PozostałeEdytuj

Po zakończeniu opowieści.

RozdziałyEdytuj

PrologEdytuj

Drobna postać stała przy wyjściu z małego pomieszczenia, które było oświetlane zimnym światłem księżyca, przebijającego się przez okno pokoju. Światło oświetlało doniczkę z kwiatkami, stojącą na parapecie, drewniane biurko, stojące pod oknem i część podłogi. Dalsza część pomieszczenia była ukryta w mroku.

Postać cofała się małymi krokami do tyłu, cały czas ciężko dysząc. Ręce się jej trzęsły, a po jej policzkach spływały łzy i lądowały na zimnej podłodze, ozdobionej czerwonymi plamami; plamami krwi.

- Jak... - wydusiła z siebie, trzymając ręce przy swoich ustach. Patrzyła przed siebie i mimo, iż nic nie widziała, wiedziała co się kryje, w ciemnej części pokoju.

Coś, co znajdowało się w mrocznej części, poruszyło się, a drobna postać szybko cofnęła się do tyłu, uderzając plecami, o drewniane drzwi.

- Spokojnie - powiedział ktoś, znajdujący się parę metrów od niej. Ruszył dalej do przodu. Na środku pomieszczenia stała wysoka postać, ubrana w nietypową białą katanę. Twarz była ukryta pod kapturem, jednak po jego głosie można było poznać, że jest to zimna osoba, a dokładniej mężczyzna. - Nie ruszaj się, a nic ci się nie stanie.

Osobie przy drzwiach stanęło serce. Wiedziała, że musi poinformować resztę, jednak wiedziała, że może zginąć, jeśli będzie chciała to zrobić. Poświęcić się, czy nie?

- Dla... dlaczego - jej głos był cichy i wystraszony. Kobieta się bała. - Dlaczego to zrobiłeś?

Mężczyzna wyjął zza pleców schowany miecz. Trzymał go prawą ręką, a po ostrzu ciekły krople krwi. To on był sprawcą morderstwa, które miało miejsce w tym pomieszczeniu. Wytarł krew o swoje kimono, zostawiając na nim czerwone plamy, a następnie schował miecz do pochwy, przywiązanej do czarnego paska.

- Musiałem - odpowiedział dość szybko, jednak kobieta go usłyszała. - Był mi to winien.

- Kłamiesz - powiedziała, co zaskoczyło mężczyznę, jak ją samą. Nie mogła uwierzyć, że mu się sprzeciwiła. - On nie był ci niczego winien.

- Nie znałaś go tak dobrze, jak ja - powiedział, wyglądając za okno. Widział przez nie całe Soul Society. Wszędzie było ciemno i cicho. Mężczyzna uwielbiał taką atmosferę.

Po paru sekundach, wpatrywania się w miasto, zwrócił wzrok na kobietę. Była bezbronna.

- Teraz twoja kolej - powiedział, powoli do niej podchodząc. Kobieta zaczęła kręcić głową, nie mogąc wydusić z siebie żadnego słowa. Z wielką chęcią chciała zawołać o pomoc, jednak nie mogła nic z siebie wydusić.

- Proszę... - powoli zaczęła kręcić głową. Wiedziała, co ją zaraz czeka. - Proszę, nie.

Zakapturzony mężczyzna wyjął z pochwy swój lśniący miecz, odbijający światło księżyca.

Morderca stanął parę centymetrów przed nią, a ta poczuła zimny metal, przebijający jej ciało. Światło księżyca znikło. Nie oznacza to nic dobrego...

Ciekawostki dotyczące powieściEdytuj

  • Autor obiecał sobie, że dokończy tą opowieść i nie zostawi jej, jak poprzedniej.

Ciekawostki dotyczące autoraEdytuj

  • Autor nie jest "orłem" z języka polskiego. Z góry przeprasza za wszystkie błędy.

Notki autoraEdytuj

Rozdziały mogą pojawiać się nieregularnie, a czasami nawet rzadko. Nie będę pisać ich codziennie, ponieważ muszę dużo siedzieć nad książkami, aby stać z odpowiednią średnią. Postaram się dodawać je w weekendy. Wtedy mam na to najwięcej czasu.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki