FANDOM

Oryginalny artykuł: Cero

Cero (虚閃 [セロ], "Zero"; po japońsku "Błysk Pustego") to mocny atak używany przez Arrancarów, Menosów oraz Visoredów.

Warianty Edytuj

Cero Permanente Edytuj

Cero Permanente (虚閃永住 [セロパーマネント], sero pāmanento); po hiszpańsku "Trwałe Zero", a japońsku "Permanentny Błysk Pustego": Użytkownik kumuluje swoje Cero na kształt kuli, po czym strzela nim w stronę przeciwnika. Technika wydaje się być nic nie różniąca od zwykłego Cero poza tym, że jest ono białe, a także stały czas na uderzenie promienia znacznie się zwiększa. Błysk jest trwały, uderzając w wyznaczony cel z trwałą siłą. Nie wiadomo ile trwa ciągłość ataku, jednak wiadomo, że użytkownik w każdej chwili może sprawić, aby przestało działać. Zauważono też, że nie można stworzyć dwóch takich promieni jednocześnie. Tworząc drugie, znika pierwsze.

Główną zaletą tego Cero nie jest ciągłość siły rażenia, ale bardzo duży zasięg. Błysk jest kilkakrotnie większy od zwykłego Cero oraz jest o wiele szersze. Jego siła potrafi przeciwstawić się bardzo potężnym atakom Kidō.

Cero Manto Edytuj

Cero Manto (虚閃衣類 [セロマントル], sero mantoru); po hiszpańsku "Płaszcz Zer", a japońsku "Przyobleczenie Błysku Pustego": Za pomocą tej techniki użytkownik może wystrzelić kilka Cero z różnych części ciała, z ograniczeniem do sześciu strzałów. Daje mu to pewną osłonę z każdej strony, gdyż w żadnym miejscu przeciwnik nie ma szansy kontratakować. Dzięki nim można także rozproszyć dym, który ogranicza pole widzenia. Technika znakomicie nadaje się na kilku wrogów atakujących na raz.

Completo Cero Edytuj

Comleto Cero (z Hisz. Kompletne Zero, z Jap. Kompletny Błysk Pustego): Użytkownik ładuje Cero na palcu i wypowiada nazwę ataku, a cero zamiast wylecieć w linii prostej rozchodzi się po okolicy, kompletnie zaczerwieniając okolice. Gdy błysk opada, widać zniszczenia jakie dokonał dotykając obcych ciał.

Warianty kolorów Cero Edytuj

Nawigacja Edytuj

e · d · v Hollow
Znani Arrancarzy: Basuko Mazeran · Kushishutofu Burando
Umiejętności: Cero · Cigarra · Abismo · Defecto
Lista: Resurrección
Znani Puści:

Więcej z Fandomu

Losowa wiki