FANDOM

Twórcą tego artykułu jest użytkownik: Cops3

Darkus Jorin
300x
Rasa Shinigami
Urodziny 28 stycznia
Wiek 101
Płeć Mężczyzna.png Mężczyzna
Wzrost 158cm
Waga 45kg
Grupa krwi 0
Status profesjonalny
Przynależność Gotei 13, Soul Society, Seiretei
Poprzednia przynależność
Zawód Shinigami
Poprzedni zawód
Zespół 5. Oddział
Partner
Poprzedni partner
Bazy operacyjne Piekło
Status personalny
Krewni
Edukacja
Moce i umiejętności
Shikai Shinigami no bāninguburaddo
Bankai Watashi wa jibun no michi ni tatsu hitobito o uchi makasu koto ga dekiru yō ni chi ni ueta tani o otozureru shi no kami wa, watashi ni anata no chikara o kashi: Shinigami no bāninguburaddo
Pierwsze wystąpienie
Debiuty w opowieściach

Wygląd:

Darkus nosi maskę hollowa kształtem podobną do głowy modliszki oraz zwykły strój shinigami.

Ma długie czarne włosy aż do ramion lecz jego koloru oczu nikt nie widział dlatego ,że ukrywa je za swoją maską.

Jest silny lecz nie widać tego po nim dlatego ,że ma małą posturę.

Osobowość:

Jest sprawiedliwy ale zawsze słucha głosu swojego serca.

Historia:

Darkus urodził się w zwykłej japońskiej rodzinie lecz gdy nastały dni wojny ucierpiał wraz z jego rodziną i siostrą.

Budząc się jako plus szukał rodziny a zwłaszcza swej siostry lecz nigdy jej nie odnalazł do teraz. Po tym jak stracił pamięć w soul society zaczął nowe życie miał rodzine a ludzie z rukongai nazywali go Darkus z tego ,że nic niemówił i był mroczny ,ponieważ wypałniał go smutek z niewiadomych dla innych przyczyn. Opiekował się nim pewny shinigami ,który wykonał na nim pogrzeb dusz. Ten shinigami nadał mu nazwisko Jorin ale sam zginął z rąk Zarakiego Kenpachiego ,ponieważ miał go dosyć. Darkus z utraty przyjaciela i opiekuna poszedł do Akademii by stać się shinigami. Tam poznał nowych przyjaciół, zanpakuto, osobowość a po pewnym czasie samego siebie. Gdy zlecono mu opiekę nad miastem znalazł pewne kroniki ,które były spisywane z wojn japońskich tam właśnie poznał swoje prawdziwe imię i rodzinę.Po kilku miesiącach padł ofiarą badań Aizena nad hollowfikacją wtedy Aizen miał już pełną wiedzę nad hollowami. Gdy Hirako i inni zostali zhollowfikowani Darkus uciekł pod zapomniane tunele soul society tam męczył się z swoim hollowem w środku ale w końcu go pokonał.Chłopiec uświadomił sobie ,że hollow to jego smutki więc pokonał strach. Hollow niewiedząc co miał zrobić połączył się z Darkusem i wtedy pełna moc hollowa zaczęła kształtować moce Darkusa. Maska Hollowa ,którą zdobył podczas misji dzięki jego własnemu hollowowi zrosła się z jego duszą. Po pewnym czasie zlecono mu opiekę nad piekłem by żaden złoczyńca nie wydostał się z niego i żadna niewinna dusza do niego nie trafiła. Po dwóch latach przebywania w piekle zanpakuto chłopca zaczęło kształtować pewną umiejętność a było nią pochłanianie istot o mniejszym reiatsu od użytkownika.

Moce i Umiejętności:

Walka Mieczem: Jest bardzo utalentowany lecz wiele brakuje mu do kapitana.

Shunpo: Jest bardzo zwinny i szybki lecz Shunpo nie wychodzi mu za dobrze.

Kidou: Ataki ofensywne nie są mu potrzebne lecz specjalizuje się w Hakudo.

Moc duchowa: Ma moc duchową zdolną w obecności kapitanów opierać ich reiatsu przez maksymalnie 48 godzin.

Maska Hollowa:

Maska hollowa daje mu ogromną moc duchową z czego nie musi się już opierać reiatsu kapitanów. Jego szybkość,czujność,siła wzrasta powyżej normy u zwykłego shinigami.

Zanpakuto:

Shinigami no bāninguburaddo(死神のバーニングブラッド,Ponury Żniwiarz Płonącej Krwi) By aktywować swoje shinkai musi zmiażdzyć swoje zanpakuto po czym tworzy energię ,która przypomina kształtem miecz.

Umiejętność Specjalna:Chi ni ueta shinigami buraddopakuto(血に飢えた死神ブラッドパクト, Krwiożerczy pakt żniwiarza krwi) Pozwala unieruchomić przeciwnika liną z krwi ,która utrzymuje się przez 2 minuty. Związać może nawet kapitana głównodowodzątcego.
Shikai: Jest uwalniany komendą : Dare o yurusu(Wybacz wszystkim)
Ban-Kai:Watashi wa jibun no michi ni tatsu hitobito o uchi makasu koto ga dekiru yō ni chi ni ueta tani o otozureru shi no kami wa, watashi ni anata no chikara o kashi: Shinigami no bāninguburaddo
(私は自分の道に立つ人々を打ち負かすことができるように血に飢えた谷を訪れる死の神は、私にあなたの力を貸し:死神のバーニングブラッド,Bogu Śmierci , który odwiedzasz krwiożercze doliny , Użycz mi swej mocy bym mógł  pokonać tych , którzy stają mi na drodze : Ponury Żniwiarz Płonącej Krwi) By użyć ban kai musi wymówić pieśń lecz wpierw musi unieruchomić przeciwnika aby nie zagłuszył ani nie zdekoncentrował go przy odmawianiu pieśni. W formie bankai jego energia duchowa znacznie wzrasta a zamiast paznokci wyrastają mu czarne pazury i ma czerwone oczy , a jego broń zamienia się w złotą kosę.

Umiejetności:
Jigoku no nami no kyōfu(Krwiożercz Fala Piekieł) - Tworzy falę krwi , która zmywa przeciwnika chwilowo go unieruchamiając.
Buraddobāningu(Płonąca Krew) - W formie shinkai jest podobna do getsugi tenshou tym ,że jest wypuszczany.A w formie bankai utrzymuje się na mieczu i gdy dotknie przeciwnika wypala jego ciało powoli je zżerając.
Chi to honō no tate(Tarcza z Krwi i Ognia) - Tworzy w lewej ręce czerwoną tarcze ( wyglądem przypomina zkrzepniętą krew lecz jest bardzo twarda i potrzeba kapitańskiego uderzenia by ją uszkodzić) ,z której wypływa ogień (taka płonąca krew).

Sangrienta Cero ( Krwiste Zero ) - Darkus ciska w przeciwnika mocną wiązkę z cero ,która pochłania przeciwnika zadając mu wielkie obrażenia.

Pochłanianie dusz, reiatsu. Darkus przy użyciu swojego zanpakto potrafi pochłonąć istotę o mniejszym reiatsu niż on. Pochłonięta dusza trafia do jego duchowego świata.

Wygląd Ducha Zanpakuto:

Młody człowiek powyżej 26 lat. Jest ubrany w czarny płaszcz z kapturem, nosi złotą kosę ,którą Darkus może mieć formie bankai. Ma ciemno czerwone oczy ,z których spływa krew. Ma czarne włosy i jasną cere. Gdy jest połączony z hollowem(po hollowfikacji hollow połączył się z zanpakuto tworząc unikatowe reiatsu) ma białą cerę białe włosy z czarną pasemką i czarne oczy. Kaptur nie jest założony a kosa nabiera kształtu wygląda jakby była zrobiona z kości.

Świat duchowy:

Piękna wioska wszędzie rosną kwitnące wiśnie . Dalej cmentarz gdzie zanpakuto pochłonął istoty. Zanpakuto jest zawsze obok najnowszego grobu.

Relacje:

Kapitanowie/Shinigami

Mimo to ,że Darkus nosi maskę hollowa przez cały czas a czasami nawet stan shinkai kapitanowie nie okazują mu danego szacunku tak samo jak inni shinigami bo mówią ,że jest inny dlatego nikt się z nim niezadaje oprócz jego kapitana oraz kapitana głównodowodzącego.Zawsze pracuje sam.

(Stworzone przez cops3)

Więcej z Fandomu

Losowa wiki