FANDOM

Denir Urahara jest synem Kisuke Urahary,jego matka nie jest znana(co prawda do Yoruichi zwraca się "mamusiu" ale ona nie jest nawet jego rodzinom)Lili muwi na niego "Urahara junior" albo w skrucie "Uruś-nunuś".

Jest bochateram serji Bleach inna historia.

WyglądEdytuj

Ma bląd włosy,zielone oczy,sandały bez skarpet,niebieskie dżinsy,kremowom koszule z kapturem kturego i tak nie zakłada zariast tego ma ten sam kapelusz co ojciec.

OsobowośćEdytuj

Jest miły i uprzejmy,woli toważystwo kobiet niż mężczyzn(czasem nawet jest zapraszany na babskie wieczory jako gość specialny albo nawet główna atrakcja),jest bardzo ciekawy świata,zgrywa niezbyt mądrego kolesa ale w żeczywistości jest bardzo mądry,lubi bawić sie z dziećmi,ma 24 lata.

FabułaEdytuj

Moce i umiętnościEdytuj

Mistrz szermierki:był w stanie walczyć na ruwni z Tier Haribel.

Mistrz Shunbo:jest tak szybki że zyskał przydomek "syn bogoni szybkości".

Mistrz kido:już w wieku pięciu lat przejawiał ogromne umiętności w tej sztuce.

Mistrz walki wręcz:Dzięki treningowi u Yoruichi jest w tym naprawde świetny.

  • Kombo trzech olbrzymów:najpierw udeża pięściom w tważ powopując złemania czaszki,po tem kopie w mostek powodując jego złemanie orza natrzymanie akcji serca,a na koniec udeża w kark powodując jego złemanie.

Shunko:idealne odwzorodenie Shunko Yoruichi.

  • Wir błyskawic:nazywany przez niekturych obronom doskonałom,kręci sie w miejscu co sprawia że formuje sie woku niego coś na styl bariery ktura ochroni wszystko wewnątrz i zaatakuje wszystko co na zewnątrz wejdzie z niom w kątakt.

Zetrzymanie:za pomocom energji jest wstanie wszystko zatrzymać samym dotykiem.

ZanpakutoEdytuj

Noir:w formie zapieczętowanej wygląda jak kopia zanpokuto ojca.

  • Shikai:uwalnia sie słowami "Zamrucz"w shikai wygląga jak czarna wersja zanpokuto Haribel.
Specialne zdolności shikai:potrafi leczyć,znieniać kierunek energji duchowej oraz kontrolować czarnom energie zwanom przez Denira ciemnościom.
  • Brzhezjan:wytważa ciemne fale leconce w lini skośnej.
  • Emendo:umiętność pozwalająca naprawiać inne Zanpakuto.
  • Heta sha sza:umiętność ktura apsorbuje energie po czym zamienia ją w energie leczniczom.
  • Bankai:Kiedy Greawe chciał je zobaczyć Derin stwierdził że użycie Noiriken w wymiaże stwożonego z energji będzie katastrofalne dla ich obu.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki