FANDOM

Diego jest uważany za najwybitniejszego złodzieja jaki kiedykolwiek się urodził,ma 47 lat,jest Quincy,obecnie jest tagrze mentorem Leki Sejmon ktura muwi na niego "scyzoryk".

Jest bochaterem serji Bleach inna historia.

WyglądEdytuj

ma krutkie czarne włowy,czerwont komplet spodni i koszulek z płytek,brązowe buty umożliwiające mu chodzenie po wodzie,szare rękawice w kturych ukryte są zatrule igły.

OsobowośćEdytuj

Jest bardzo spostrzegawczy,nie wymaga od nikogo więcej niż jest w stanie zrobić,niemal zawsze potrafi znaleść rozwiązanie dobre dla wszystkich,nie robi z niczego tajemnic,potrafi wszystko wyjaśnić w prosty i zrozumiały sposup,łatwo zawiera nowe znajomości .

WyposarzenieEdytuj

Buty chodzące po wodzie:umożliwieją mu chodzenie po wodzie

Plujące rękawice:mają one małe otworki z tkurych można wystrzelić igły nasączone jadem 

Bąby dymne: po kontakcie z podłorzem wybuchają gęstym czarnym dymem

Płytowe ubranie:częściowo chroni przed obrażeniami,prawie nic nie waży,można ją zakupić od Argrena we wszystkich kolorach świata.

Żelazny miecz:na wypadek walki bliskiej Diego ma przy sobie średniej długości miecz z żelaza.

Moce i umiętnościEdytuj

Mistrz łucznictwa:jako Quincy precyzyjnie posługuje się łukiem.

  • Łuk Quincy i Duchowe strzały:jak wszyscy Quincy używa łuku jako swojej głuwnej broni.
    • Klavier:wystrzela z jednej ręki z wielką szybkością wiele strzał.
    • Podkręcone strzały:Podkręca strzały tak że skręcają w nieprzewiduwalny sposub.
    • Zatrule strzały:wyjmuje z rękawicy igłe,otacza ją cząsteczkami duchowymi kture pod wpływem trucizny zmieniają kolor z niebieskiego na zielony po czym wystrzela z łuku.
    • Wubuchowa strzała:łączy 100 strzał w jedną po szym ją wystrzela,w kontakcie z celem wubucha zadając krytyczne obrarzenia.
    • Ścigejące strzały:wystrzela 5 strzał kture ścigają cel do czasu aż go nie trafią,nie zostaną zniszczone lub Diego ich nie odwoła.
    • Wybychające klavier:połączenie klavieru i wybuchowych strzał,z dużą szybkością wystrzela pokaźną serie wybuchowych strzał kture doszczętnie niszczą teren ale i ranią ręke Diega

Arcy mistrz złodziejstwa:jego stoki mają 110% na powodzenie,wykradł z fyndacji SCP pewne dane dotyczące incydentu DL-6 tak że zorientowali się dopiero po niesiągu kiedy to Bill segregował akta.

świetny strateg:dzięki jego zdotności strategicznym jest w stanie pokonać nawet znacznie potężniejszych od siecie.

Expert shunpo:jest bardzo szybki.

Kombatant szermierki:nienajgorzej posługoje sie mieczem ale to wciąż za mało żeby nim wakczyć z tymi silniejszymi przeciwnikani.

CytatyEdytuj

"hehehe,przychodzisz do mnie w środku nocy,pijana prawie do nieprzytomności,zjadasz moją kolacje i śpiewasz na cały obuz...no przynajmniej nie musze nażekać na przesadną cisze."

Więcej z Fandomu

Losowa wiki