FANDOM

Twórcą tego artykułu jest użytkownik: Tragolipus
Eiji Okamura
Rasa Shinigami
Płeć Mężczyzna.png Mężczyzna
Status profesjonalny
Przynależność 1. Oddział, Gotei 13 Fumetsu, Soul Society
Poprzednia przynależność 9. Oddział
Zawód Wicekapitan
Poprzedni zawód 6. porucznik 9. Oddziału
Zespół 1. Oddział
Partner Byakuya Kuchiki
Poprzedni partner ?
Bazy operacyjne Seireitei
Status personalny
Krewni ?
Edukacja ?
Moce i umiejętności
Shikai ?
Bankai ?
Pierwsze wystąpienie
Debiuty w opowieściach Podróż Cienistych Wiatrów, Epizod XXVI

Eiji Okamura (英二岡村, Okamura Eiji) jest wicekapitanem 1. Oddziału w Gotei 13 Fumetsu w Soul Society. Jego kapitanem jest Byakuya Kuchiki.

Wygląd Edytuj

Jego strój to typowy uniform Shinigamiego, gdzie na prawym przedramieniu widniały dwie muszle w kolorze złotym. Eiji ma krótkie ciemnobrązowe oczy, średnią muskulaturę ciała.[1]

Osobowość Edytuj

Jest bardzo spokojnym, uprzejmym i opanowanym człowiekiem potrafiącym załatwić wszelkie formalności. Nie lubi mieć przed sobą tajemnic, chyba że dotyczy to osób z wyższym stanowiskiem.[1]

Historia Edytuj

Wcześniej sprawował funkcję 6. porucznika w 9. Oddziale pod przywództwem Sajina Komamury. Dzięki zasługom w ostatecznej potyczce z liderem Wandenreich - Yhwachem, został przeklasyfikowany na zastępcę Wszechkapitana Byakuyę Kuchiki.[1]

Fabuła Edytuj

Dwadzieścia pięć lat po Wojnie Edytuj

Na trzy dni przed rozpoczęciem Kanjō no Chōtei Hōden, Okamura siedzi w swoim gabinecie i wypełnia papiery urzędowe. Po chwili z wizytą wpada kapitan 8. Oddziału Shunsui Kyōraku i rozmawiają na temat liczby uczestników w turnieju. Po udzieleniu odpowiedzi przez wicekapitana dowiaduje się, że i również Shunsui chce się zapisać. Nagle do dwójki dołącza kapitan 7. Oddziału - Ichigo Kurosaki, który ma pilną sprawę z wcześniejszym Wszechkapitanem. Po usłyszeniu od dawnego Przedstawiciela Shinigami o temacie, lekko zirytowany mówi do kapitana 8. Oddziału, że załatwi wszelkie papiery związane z uczestnictwem w turnieju.[1]

Moce i umiejętności Edytuj

Soon

Zanpakutō Edytuj

Soon

Cytaty Edytuj

Odniesienia Edytuj

  1. 1,0 1,1 1,2 1,3 Podróż Cienistych Wiatrów, Epizod XXVI

Więcej z Fandomu

Losowa wiki