FANDOM

Eri Utamaro
Rasa Visoerd
Urodziny 25 lipiec
Wiek Nieznany, ale wygląda na 17-latkę.
Płeć Kobieta.png Kobieta
Wzrost 1.70 m
Waga 50 kg
Grupa krwi 0Rh+
Status profesjonalny
Przynależność Gotei 13/Visored
Poprzednia przynależność ?
Poprzedni zawód ?
Zespół .
Poprzedni zespół ?
Partner .
Poprzedni partner ?
Bazy operacyjne Jaskinia w Soul Society/ Dom w świecie ludzi, w Karakurze/ Jaskinia w Henco Mundo
Status personalny
Krewni Cheshire (przybrana siostra, nie żyje)
Edukacja Akademia Shino
Podstawowe umiejętności
Zanpakutō
Shikai Umineko
Bankai Nieznany
Pierwsze wystąpienie

Eri Utamaro- Visoerd, dawna vicekapitan 11 Oddziału pod dowódctwem Yachiru Unohany.

WyglądEdytuj

CharakterEdytuj

Eri jest bardzo energiczna i wybuchowa, często gwałtowna, popędliwa i agresywna.Dziewczyna jest arogancka w stosunku do większości innych osób. Jest dosyć spostrzegawcza. Podczas walki kieruje się złożoną dedukcją i potrafi wyciągać wnioski, łącząc ze sobą pozornie niepowiązane informacje. Ma kilka typowych dla siebie dziwactw, jak: kucanie - zamiast siedzenia; jedzenie ogromnej ilości słodkości - uwielbia desery, żelki, cukierki; często bardzo uważnie układa kostki cukru, lub w inny sposób bawi się produktami spożywczymi. Wykazuje również poczucie humoru i nierzadko bywa sarkastyczna. Ma "wstręt" przed wszystkim co typowo "dziewczęce". Jest podejrzliwa i nieufna, i szuka tych cech u innych. Nie lubi dostawać rozkazów jak mówi " bo kiedy ktoś mi mówi, że co mam robić, to mam dodatkową motywację, żeby to olać". Eri jest dość komiczną postacią, która nadaje lekkości niektórym poważnym sytuacjom. W normalnych okolicznościach ma lekceważący stosunek do wszystkiego. Posługuje się mniej formalnym językiem. Ponadto, wydaje się być dość spostrzegawczy. Nie lubi przyznawać się do błędów i przeoczeń. Jest wybuchowa i nieprzewidywalna lecz jednak na swój sposób - zabawna.  ==Historia==

Niewiele wiadomo o jej przeszłości. Do 79 okręgu Rukongai trafiła jako 13-latka. Nie mając rodziny stworzyła pseudo-rodzinę z 10-letnią, fioletowowłosą dziewczynką o niesamowicie zielonych oczach cierpiącą na amnezję. Została "nazwana" przez Eri Cheshire na cześć ulubionej postaci z dzieciństwa. Jako przybrane siostry spędziły dużo miłych chwil, mimo kłótni bardzo się kochały. Eri miała dużo reiatsu, a Cheshire miała go dużo mniej, co nie przeszkadzało Eri wmuszania wręcz jedzenia w siostrę. Po kilku latach Cheshire wstąpiła do Akademii Shiningami, gdzie odniosła duży sukces razem ze swoim Zanpakutou - Kuroi Usagi( Czarnym Królikiem). Ukończyła Akademię mając 13 lat. Podczas odwiedzin często uczyła swoją "siostrę" Kido, dzięki czemu Eri posiada dosyć duże umiejętności w posługiwaniu się tą umiejętnością. Cheshire zginęła na jednej z misji pożarta przez hollowa.
Eri w rukongai.jpg

Eri w Rukongai

Zrozpaczona i wściekła Eri postanowiła zabić potwora, jednak wiedząc, że nie będzie miała takiej możliwości bez treningu, wstąpiła do Akademii Shiningami, którą skończyła z idealnym świadectwem w 7 miesięcy. Wstąpiła do oddziału 11 będącego pod dowudzctwem Kenpachiego Yachiru Unohany. Służyła w oddziale kilkadziesiąt lat, dokonała zemsty zabijając hollowa odpowiedzialnego za śmierć Cheshire. Zdołała opanować Shikai w niecały tydzień. Podczas jednej misjii wpadła do dziury znajdującej się obecnie pod sklepem Urahary. Tam przeszla Hollowfikację, zyskując białą maskę w kształcie królika z czarnymi i fioletowymi znakami i szerokim uśmiechem (na "cześć" zmarłej Cheshire). Po przejściu hollowfikacji odeszła z Seireitei.

Moce i umiejętnościEdytuj

Ekspert walki wręcz: Eri jest bardzo uzdolniona w dziedzinie walki wręcz. Często używa różnorodnych kopnięć w kombinacji ze swoim Zanpakutō. Jako osoba drażliwa i agresywna, często uderza ludzi w normalnych okolicznościach. 

Ekspert szermierki: Umiejętności walki mieczem Hiyori są dosyć spore. Jej poziom pozwolił jej utrzymać tytuł wicekapitana 12. Oddziału przed powstaniem Visoredów. Jej styl walki wydaje się być niezwykle agresywny, wściekły i nieprzewidywalny, podobnie jak ogólna postawa tej postaci.

Zwiększona siła: Jako Visored i dawny wicekapitan w jednym z oddziałów Gotei 13 posiada dużą siłę fizyczną. Wielokrotnie pokazane jest to kiedy boleśnie karci lub znęca się nad Ichigo czy Shinjim, kiedy to używa nie tylko siły ale i umiejętności walki wręcz.

Zwiększona szybkość: Hiyori jest dosyć szybka; najczęściej dostrzec można to podczas walki. Umiejętność ta razem ze sporą siłą fizyczną sprawiają, że jej ataki mogą być bardzo niebezpieczne. Podczas treningu Ichigo wykazała się umiejętnością używania Shunpo.[32]

Wysoka energia duchowa: Energia duchowa Hiyori utrzymuje się na poziomie wicekapitana. Będąc Visoredem, Reiryoku Sarugaki łączy ze sobą pół energii duchowej Shinigami i pół Hollowa. Jej kolor jest różowy. Kiedy zakłada swoją maskę, jest wstanie skumulować energię, aby wystrzelić ją powodując znaczne obrażenia celu.

ZanpakutoEdytuj

Umineko (海猫 ,Morski Kot) - Miecz Eri to standardowa katana. Jej tsuba jest jasnobłękitna z ciemnoniebieskimi pasami. Eri nosi go na plecach. 
11081241 738776979569444 2084522082884675333 n.jpg
Shikai: Polecenie uwolnienia miecza to Rozpetaj sztorm (嵐を解き放つArashi i tokihanatsu).  W Shikai katana nie zmienia swojego wyglądu, ale daje możliwość manipulacji wszystkimi płynami( wszystkimi, tymi w roślinach i ciele człowieka *co kosztuje Eri BARDZO dużo energii, jednak jest możliwe*) w odległości do 50 metrów. Ostrze katany otoczone jest wodą.Bankai : Nieznane ===Hollowfikacja Edytuj===

Maska Hollowa: Maska Hiyori Przypomina widokiem królika. Ma fioletowe i czarne wzory i szeroki uśmiech. Charakterystyczne są dosyć duże, odstające uszy. Maska ma niezwykle ostre zęby.Po jej założeniu oczy zmieniają kolor na czarny, a tęczówki na żółty. Może utrzymać maskę 69 min i 3 s.

  • Powiększenie mocy : Po założeniu maski, podstawowe moce Shinigami, siła i szybkość Eri gwałtownie wzrastają.
Cero: Eri wykazała się zdolnością do wystrzelenia ciemnoniebieskiego Cero. Kiedy dziewczyna otwiera w masce usta, energia jest kumulowana w postaci kuli, po czym wystrzeliwana jest działająca jak promień wiązka.

CiekawostkiEdytuj

  • Lubi walkę, robienie żartów, słodycze, ramen, rysowanie, śpiewanie, trenowanie, oglądanie horrorów i filmów przygodowych, a nie lubi; rozkazów, użalających się nad sobą ludzi, kłamców, drani, brukselki, pobierania krwi, pająków, komedii romantycznych i melodramatów, żółtego.
  • W większości przypadków potrafi wyczuć, kiedy ktoś kłamie.
  • Jej najczęstszą wymówką w niekomfortowych sytuacjach to wyrażenie "szukam łazienki".
  • Hiyori często wykonuje czynności, które są uważane za nieodpowiednie lub niegrzeczne w miejscach publicznych. Nawyki te to między innymi; wołanie osobistych obserwacji, które mogą urazić innych,bawienie się jedzeniem, małe zainteresowanie osobą mówiącą itp.
  • Posiada zeszyt, w którym zapisuje teksty piosenek oraz jej prywatne wyznania. Nie lubi natomiast, gdy ktoś tego zeszytu dotyka.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki