FANDOM

Etsuya Amagiri
Animacjaaaa.gif
Rasa Shinigami
Urodziny 15 Maja
Płeć Mężczyzna.png Mężczyzna
Wzrost 165 cm
Waga 57 kg
Grupa krwi 0
Status profesjonalny
Przynależność Rodzina Amagiri
Bazy operacyjne Seireitei, Soul Society
Status personalny
Moce i umiejętności
Shikai Nieznane
Bankai brak
Pierwsze wystąpienie

Etsuya Amagiri (天霧 悦也). Jest synem Nobuo Amagiri - 237 głowy rodu.

Wygląd Edytuj

Etsuya jest dosyć niskim mężczyzną o brązowych włosach i niebieskich oczach. Ubiera się w standardowy uniform shinigami. Na różnego rodzaju uroczystości zakłada czarne haori lub kamishimo.

Charakter Edytuj

Amagiri jest trochę skrytym, ale przyjaźnie nastawionym do ludzi człowiekiem. Zawsze stara się być bezstronny jeśli znajdzie się w centrum jakiegoś konfliktu. Stara się przestrzegać starych zasad i zwyczajów, ale ma bardzo specyficzne pojęcie honoru. W obyciu jest bardzo wyrozumiałym i łagodnym człowiekiem.

Historia Edytuj

Etsuya urodził się w ubogiej, podupadającej rodzinie szlacheckiej. Był jedynym dzieckiem swojego ojca, którzy od najmłodszych lat uczył go technik walki mieczem stworzonych przez ich rodzinę. Członkowie rodziny Amagiri zapisali się w historii Soul Society jako niezrównani szermierze i doskonali nauczyciele.

Moce i umiejętności Edytuj

Mistrz Walki Mieczem - Etsuya mimo bardzo młodego wieku jest bardzo wykwalifikowanym użytkownikiem zanjutsu. Trening zaczął w bardzo młodym wieku dzięki czemu posługiwanie się mieczem jest dla niego czymś intuicyjnym i naturalnym jak chodzenie. Podczas walki używa wielu technik zanjutsu nieznanych nikomu innemu w Soul Society co pozwala mu na zdobycie przewagi w walce. Jest bardzo dokładny i precyzyjny a jednocześnie bardzo pewnie wyprowadza ataki.

Techniki Edytuj

Agitowari: (顎割, Dzielenie Szczęki) jest jedną z technik walki mieczem. Pozwala wyprowadzić bardzo szybkie i czyste cięcie przez cały korpus przeciwnika. Zmieniając kierunek ostrza w odpowiednim momencie można przeciąć więcej niż jeden cel.
Gif 4a.gif

Agitowari w wykonaniu Etsuyi

Hitotsume: Nadegiri : (撫で斬り, Numer Jeden: Zabójcze Cięcie) jest jedną z technik walki mieczem. Pozwala na błyskawiczne i poteżne ciecie przez środek celu.
Gif 3.gif

Nadegiri w wykonaniu Etsuyi

Tesshō : (鉄掌, Żelazna Dłoń) jest jedną z technik walki wręcz. Technika uderzania otwartą dłonią. Jest to Jedna z podstawowych technik walki wręcz.
Punch 2.gif

Tesshō w wykonaniu Etsuyi

Senmaioroshi: (千枚卸, Stu-stronowy Hurt) to jedna z technik walki mieczem. W oryginale technika zakłąda wiele szybkich cięć, ale ich ilość jets dowolna. Czasem jest uzywana do zadania jednego ciecia, lub kilku w to samo miejsce.
Gif 6.gif

Senmaioroshi w wykonaniu Etsuyi

Suikawari: (西瓜割, Rozdzielenie Arbuza) jest jedną z technik walki mieczem. technika występuje w wielu wariantach ale we wszystkich zakłada atak na głowę przeciwnika.
Gif 7.gif

Suikawari w wykonaniu Etsuyi

Więcej z Fandomu

Losowa wiki