FANDOM

Twórcą tego artykułu jest użytkownik: Tragolipus
Fastra Shakunage
Rasa Arrancar
Płeć Kobieta.png Kobieta
Wzrost 168 cm
Waga 59 kg
Status profesjonalny
Przynależność 5. Pułk, Gotei 13 Fumetsu, Soul Society
Zawód 8. Arrancar, Opiekunka BTA
Zespół 5. Pułk
Partner Maninouix Hisho
Bazy operacyjne Soul Society
Status personalny
Zanpakutō
Resurrección ?
Pierwsze wystąpienie
Debiuty w opowieściach Podróż Cienistych Wiatrów, Epizod VIII

Fastra Shakunage (ファーストしゃくなげ, Shakunage Fāsuto) - jest członkinią 5. Pułku Gotei 13 Fumetsu w Soul Society po wojnie z Vandenreich oraz jedną z opiekunów Budynku Technologicznego Arrancarów.

Wygląd Edytuj

Jest średniego wzrostu kobietą z czerwonymi włosami sięgające do szyi a po lewej stronie twarzy ma dużą pozostałość po maski przypominającą łuskę krokodyla.

Charakter Edytuj

Jest spokojną, towarzyską i opanowaną kobietą, która lekko podchodzi do życia, pomimo dawnych przeżyć w czasie wojny z Vandenreich.

Historia Edytuj

Zarówno ona jak i Maninouix Hisho, byli jedynymi Arrancari, którzy nie byli członkami Espady zarówno przed i w czasie panowania Aizena Sōsuke oraz nie mieli przyspieszonej ewolucji. W pewnym momencie dołączyła do 5. Pułku po wojnie z Vandenreich.

Fabuła Edytuj

Dwadzieścia pięć lat po Wojnie Edytuj

Kiedy Tier Haribel przyprowadza nowych członków - Q'Rusa i Xwadaxa, Fastra wraz z resztą "oddziału" przybywa na miejsce, aby ich poznać. W którymś punkcie tłumaczy Adjuchasowi o przedmiocie, który przyspieszy ewolucję adeptów w Arrancarów i znajduje się w posiadaniu dowódcy. Pod koniec ona wraz z Menoly Manillą ma zaprowadzić nowych do swojego nowego domu.[1] Kiedy pozostała z Manillą, aby pokazać nowym członkom ich nowy dom rozmawia z nimi na temat powodu przebywania tutaj. Po dość "niezachęcającej" rozmowie pojawia się Ichigo Kurosaki z książką opisującą tamte wydarzenia oraz Grimmjow, który zaatakował Kyūseishu. Po dość nietypowym wydarzeniu, adepci pytają się o to, co wydarzyło się przed chwilą. Ona wraz z Menoly omawiają nadchodzące wydarzenie zwane Kanjō no Chōtei Hōden. Po chwili przyprowadzają na miejsce Q'Rusa i Xwadaxa i informują, żeby się wyspali przed jutrzejszym dniem.[2] Następnego dnia widzi ich niewyspanych, po czym mając dobry humor zaprowadza ich do BTA.[3]

Po przyjściu na miejsce, ona i bracia pustynni spotykają Maninouixa, który przygotowywał się do rozpoczęcia badań. W tym czasie opowiada o BTA, etapach ich ewolucji, innych zadaniach 5. Pułku oraz część swojej i drugiego opiekuna historii.[4] W pewnym punkcie Shakunage podaje zastrzyk Xwadaxowi, aby zregenerować utraconą kończynę, aby uniknąć komplikacji związanych z ich ewolucją w Arrancarów. Po drobnych zaczepkach udają się do miejsca, w którym 11. i 12. Arrancar zostaną poddani przyspieszonego rozwoju przez Hōgyoku. Po dotarciu na miejsce i po zadaniu ostatnich pytań przez pacjentów, proces zostaje uruchomiony. Kiedy dwójka z Hueco Mundo zostaje unieruchomiona, Fastra pyta się Hisho, czy zdołają przetrwać proces, na co on stwierdza, że tylko ich wola przetrwania pozwoli na wytrzymanie trzydniowej ewolucji.[5]

Moce i umiejętności Edytuj

WKRÓTCE

Ciekawostki Edytuj

Cytaty Edytuj

WKRÓTCE

Odniesienia Edytuj

  1. Podróż Cienistych Wiatrów, Epizod VIII
  2. Podróż Cienisty Wiatrów, Epizod IX
  3. Podróż Cienistych Wiatrów, Epizod XI
  4. Podróż Cienistych Wiatrów, Epizod XII
  5. Podróż Cienistych Wiatrów, Epizod XIII

Więcej z Fandomu

Losowa wiki