FANDOM

Haruto Senshi

Haruto.jpg

Harutoza10Lat.png

Haruto jako Kapitan
Rasa Shinigami
Urodziny 24 Grudnia
Płeć 15px Mężczyzyna
Grupa krwi A
Status profesjonalny
Przynależność Soul Society
8 Dywizja
Zawód Kapitan
Zespół 8 Dywizja
Bazy operacyjne 8 Dywizja
Status personalny
Krewni Mitsuko Senshi (żona)
Eri Senshi (przybrana córka)
Edukacja ?
Moce i umiejętności
Shikai Honōken
Bankai Moetsuki Honōken
Pierwsze wystąpienie
Haruto Senshi- jest Kapitanem 8 Dywizji. Obiął to stanowisko po tym jak Shunsui stał się Kapitanem Główno Dowodzącym.

WyglądEdytuj

Haruto jest wysokim mężczyzną z dość dugimi czarnymi włosami z czerwonymi końcówkami. Ma czarne oczy. Nosi tradycyjny strój shinigami na to haori bez rękawów z symbolem 8 Dywizji. 10 lat później Haruto ma bliznę na prawym oku oraz na prawej stronie pulika. Włosy ma krótsze i są one już całe czarne. Ma czarne kimono.

OsobowośćEdytuj

Haruto jest osobą, która uwielbia żarty. Kocha zachowywać się jak błazen. Nigdy mimo to nie naśmiewa się z innych (no może czasami). Zawsze stara się pocieszyć swoich przyjaciół. Nie cierpi jak ktoś użala się nad swoim życiem albo oszukuje.

FabułaEdytuj

Zmiany po wojnieEdytuj

Shunsui zwołał wszystkich kapitanów. Ogłosił iż Soul Socienty by utrzymać swoją potęgę i nigdy więcej nie dać się tak poniewierać potrzebuje wszystkich 13 Kapitanów w tym momencie wchodzi Haruto, a Shunsui przedstawia go jako Kapitana 8 Dywizji.

Moce i UmiejętnościEdytuj

Moc DuchowaEdytuj

Haruto jako Kapitan, posiada ogromne pokłady mocy magicznej.

ZanjutsuEdytuj

AdiTsuna5.jpg

Haruto używa miecza

Haruto bezapelacyjnie jest Mistrzem Szermierki. Jest szybki i zwinny dzięki czemu może wykonywać szybkie cięcia. Haruto wymyślił styl walki mieczem zwany Siedem Wymiarów Miecza. Jest to siedem technik z użyciem miecza. Jego ulubionym atakiem jest Cięcie Smoka. Czyli Haruto gromadzi w katanie całą swoją siłę miecz ma oparty na barku po czym wykonuje szybkie cięcie w stronę przeciwnika.

ShunpoEdytuj

AdiTsuna6.jpg

Haruto przy pomocy shunpo zabija swojego przeciwnika

Mimo iż Haruto jest szybki nawet bez shunpo to przy jego pomocy zyskuje niesamowitą prędkość. Był w stanie dorównać Ichigo w formie Bankai prędkością. Użył Shunpo nawet w jednej ze swoich technik Siedmiu Wymiarów Miecza. Wyciąga katane przed siebie po czym będzi na przeciwnika gdy jest już przy nim tnie go w prawy bok.

KidōEdytuj

Demoniczna Magia, Haruto potrafi się nią posługiwać z małymi problemami mimo to gdy już jej użyje jest ma dużą przewagę w walce. Jego najczęściej używane zaklęcia to: Seki, Rikujōkōrō, Byakurai , Shakkahō, Hiryū Gekizoku Shinten Raihō.

ZanpakutōEdytuj

Płomień.png

Honōken

Honōken w formie katany ma fioletową rękojeść i okrągłą złotą tsubę. Jako duch wygląda jako 30 letni mężczyzna o jasnych włosach, jasnej cerze i niebieskich oczach. Nosi białe kimono i błękitny płaszcz. Swojego miecza Haruto użył po raz pierwszy gdy wyruszył do Królestwa Demonów by wykonać zadanie. Honoken jest mieczem bazującym na ogniu. W przeciwieństwie do innych Zanapakuto, gdy Haruto uzyskał formę Bankai, dusza jego miecza może sama się zmaterializować na krótki czas, co bardzo pomaga czasami Haruto.

Tenka.jpg

Honōken

Shikai: Honōken (炎剣, Miecz Płomieni)- aktywuje się słowami Zapłon (点火, Tenka). Wtedy miecz zyskuje tylko niebieską rękojeść tym, a następnie miecz zostaje pokryty dużą ilością płomieni. Miecz jest lekki co czasami sprawia, że atak jest za słaby, ale nadrabia to mocą ognia.
  • Specjalne Zdolności Shikai: Honōken jest Zanpakutō pozwalającym na walkę w zwarciu, ale i na odległość. Pozwala wytworzyć wiry płomieni.
    • Smoczy Płomień- Haruto wypuszcza z miecza dużą ilość energii podobnie jak Ichigo przy swoim popisowym ataku, tylko, ze tym razem cięcie zaopatrzone jest w płomienie.
BankaiHaruto.jpg

Moetsuki Honōken

Bankai: Moetsuki Honōken (燃え月炎剣, Płonacy Księżyc, Miecz Płomieni) W formie Bankai zyskuje dwie równoległe, pionowe czerwone linie, które biegną przez jego oczy. Jego miecz staje się krótszy i praktycznie traci tsubę. Zyskuje kaptur, płaszcz podobny do płaszcza Ichigo (I Forma Bankai) tylko, że Haruto posiada jeden X na tułowiu oraz x na ramionach. Wszystkie X są koloru Czerwonego (dodatkowo jest X pod płaszczem). Koło rąk i nóg zyskuje białe falbanki.
  • Specjalne Zdolności Bankai: Bankai Haruto zwiększa jego kontrole nad płomieniami, szybkość i siłę.
    • 6.png
      Smoczy Podmuch- Haruto zapala cały swój miecz po czym wypuszcza go w postaci cięcia. Po uderzeniu w cel mogą nastąpić dwie rzeczy przecięcie celu, bądź spalenie go na popiół. Haruto używa tej techniki najczęściej ze względu na jej daleki zasięg. Atak też jest niesamowicie szybki i skuteczny.
    • 5.jpg
      Blask Płonącego Księżyca- Haruto wypuszcza z Miecz wielki Wybuch Czarnych płomieni. Atak może przyjąć formę ofensywną jak i defensywną. Ten atak pochłania bardzo dużo mocy duchowej i dlatego tylko Haruto może go używać gdyż dla niego jest to niewielki spadek mocy dzięki czemu może używać tego ataku wiele razy w ciągu dnia.
    • Materializacja- W formie Bankai Haruto potrafi na 10 min zmaterializować sojego ducha by ten pomógł mu w walce oczywiście oboje są w formie Bankai.

CiekawostkiEdytuj

  • Ma urodziny w Wigilię Bożego Narodzenia.

CytatyEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki