FANDOM

Twórcą tego artykułu jest użytkownik: The02PL

Akcja toczy się jakiś czas po zakończeniu Anime.

Rozdział 1Edytuj

-Paris!!!!-rozległ się głos odbijając się echem od ścian pustych korytarzy Las Noches, niegdyś wielkiego i potężnego pałacu, dziś po prostu z grubsza zniszczonego obiektu na środku ogromnej pustyni. Mimo zdarzeń z przed 5 lat wciąż mieszkają tu Arrankaży, między innymi Omi i Paris.-Paris, frajerze gdzie jesteś?!?!-Dar się Omi tak że mało nie zerwał strun głosowych. Po kolejnych kilku próbach zawołania Parisa, Omi dotarł do centrum Las Noches. Wszedł do kopuły gdzie zamiast podłogi była gruba warstwa piachu, a sklepienie udajęce niebo podziurawione. Z piasku wyrastały liczne czerwone wieże i mniejsze zamki, wszystkie, z nielicznymi wyjątkami, zniszczone. Omi podążał po pustyni co jakiś czas zmieniając kierunek. Po pewnym czasie znalazł wejście do laboratorióm Szayelaporra, było uchylone. W środku było niemal pusto a jedyne co oświetlało ogromny pokój to ekran wielkiego komputera przy którym siedział czerwono włosy mężczyzna.

-Paris!!!-zakrzyczał Omi poznając Parisa

-Kto tu... Ach, to ty-Powiedział i odwrócił się w stronę komputera. Na monitoże było mnóstwo, na oko bezsensownego tekstu, a spora część klawiatury było przykryte notatkami. Obok na stole leżał nie kto inny jak sam Szayelaporro Granz. Po klatce piersiowej widać było że oddycha ale to co najbardziej przykuwało uwagę to dwa cieniutkie kable ciągnące od komputera do jego nozdrzy.

-Boże-Wszeptał Oki widząc kable wychodzące z głowy byłego espady.

-Co tam seplenisz?-spytał Paris nie odrywając głowy od ekranu-Mów że głośniej!

-Co ty do cholery robisz?!-spytał zaszokowany Omi.

-Hogyoku. Nowe, lepsze, piękniejsze i idealniejsze.-Odwrócił się do Omiego gestykulując ogromne rozmiary swojej pracy.

-Co?-Wybełkotał Omi

-Zaczekaj. Zaraz wszystko ci wyjaśnie.-Odwrócił się z szyderczym uśmiechem na twarzy

Omi podszedł od Parisa zerkając to na Monitor, to na prawowitego właściciela labulatorium. Nie wiedział co ma robić więc, postanowił czekać i zobaczyć co będzie dalej. 

Więcej z Fandomu

Losowa wiki