FANDOM

Jini Sejmon jest wicekapitanem Korpusu Kido.Ma 19 lat.Lili muwi na nią"Wilczek".Jest Shinigami.Obecnie trenuje u swojej siostry Lili Sejmon.Ma własne gorące źrudła o uzdrawiających i relaksujących właściwościach,ma chodowle specialnych ziuł niekture zioła rosną tylko u niej.Jej rodzina jak i znajomi często przychodzą do niej na masaże.

Jest bochaterkom serji Bleach prawdziwa chistoria.

WyglądEdytuj

ma gługie czarne włosy sięgające do bioder,niebieskie oczy,szczupłą talie,biały szlafrok(odsłaniający górną część jej nie takich małych piersi),luźna biełe spodnie do kolan,szlafrok ma przewiązany czerwonym peskiem wystającyn z dolnaj części jej Zanpakuto ma małe kolczyki z niebieskich pereł oraz ma na lewej ręce wytatułowanego smoka.

OsobowośćEdytuj

Każdego wysłucha i zrozumie,w odrużnieniu od Argrena,Lakiego i Lili ona nie przepada za sake tylko z grzeczności czasem sie napije,ma ciepły i cichy głos,do wszystkich zwraca się z szacunkiem,uwielbia koty i małe dzieci w tym Toshiro Hitsugaye kturego wyściska pszy każdej okazji,lubi obdarowywać wszystkich słotkiściami,boi się ciemności i śpi z pluszowym misiem.

FabułaEdytuj

Moce i UmiętnościEdytuj

Kojący masarz:potrafi wykonać masarz ktury poprawia samapoczucie i częściowo polepsza stan zdrowia.

Mistrzyni Kido:dotrafi baz zaśpiewki użuwać kido poziomu 70.Sama stwożwła kilka zaklęć:

  • Odwołanie:sprawia że wszystkie Zanpakuto w zasięgu wracają do zapieczętowanej formy.
  • Sporolnienie trucizny:sprawia że wybrana osoba ma we krwi specialne komurki z cząsteczek kture spowalniają rozprzestrzenianie się trucizny.(czar działa do kończ życia)
  • Odnowa:odnawia zapawy siły,energji jak i sił witalnych.

Expert szermierki:dzięki swojej zwinności walczy z przeciwnikiem atakując głuwnie z góry.

Expert shunpo:dzięki swojej zwinności jest bardzo szybka.

Mistrzyni drujdstwa:jest świetnym druidem potrafi twożwć skomplokowane mikstury z ziuł bez pomocy receptur.

MiksturyEdytuj

Kamienna łza:ten kto ją wipije na 5 sekund będzie apsolutnie nietykalny.

Pocałunek śmierci:ten tlo wypije tę miksturę natuchmiast ginie.

Kościana mikstura:mikstura przyspieszająca proces gojenia kości.

Pokonanie śmierci:miała 3 takie mikstury dwoma ożywiła Coyote Starrka i Lilynette Gingerbuck ktuży obecnie mieszkają razem z nią w jej domku,Starrk został kapitanem nowozałożonego 14. Oddziału a Lilynette jej zastępczynią

ZanpakutoEdytuj

Neros w zapieczętowanej formie przypomina Tense Zangetsu z tą rużnicą że ma na dolnej części czerwony pasek.

  • Shikai:uwalnia się słowami "Wietrze śmierci,Władco wilków,odpowiedz na me wezwanie"w shikai na mieczu pojawisją się czerwone słowa "oto jestem".
Specialne zdolności shikai:Zanpakuto tupu wietrznego ale niekture jego techniki nie kożystają z wiatru.
  • Wilczy kieł:Dźga w powietrze wprawiająć je w ruch po czym powietrze pędzi w wyznaczonym kierunku zostawiając nały zaostrzony krater.
  • Wilcza szczęka:ulepszuna wersja wilczego kła.
  • Bunkier:nazywany przez nią grugim domem z zewnątrz wygląga jak wilcza głowa ktura potrafi przetrwać wszstko a w środku dość przytulny domek z łuszkiem i leczniczym źrudełkiem.
  • Bankai:Brak

CytatyEdytuj

"niewiem czy wysyłanie grimmjowa samego przeciwko Glifterowi to dobry pomysł...wiem że jest silniejszy niż dawniej...ale...mam złe przeczucie"

Więcej z Fandomu

Losowa wiki