FANDOM

Rei Kurosaki( 黒崎レイ Kurosaki Rei ) jest pół arrancarem, pół człowiekiem sworzonym przez Aizena.

Kurosaki Rei
Kurosaki rei bleach rpc oc by sairyuketsu-damw7dz.jpg
Rasa Arrancar
Urodziny 13 lipca
Wiek 18 lat
Płeć Kobieta.png Kobieta
Wzrost 169 cm
Waga 59 kg
Grupa krwi 0 Rh-
Status profesjonalny
Przynależność Espada
Poprzednia przynależność Liceum w Londynie
Zawód Espada z numerem 00
Poprzedni zawód uczennica
Partner Grimmjow JeagerJack
Bazy operacyjne Świat ludzi

Hueco Mundo

Status personalny
Krewni Martwi
Edukacja Liceum
Moce i umiejętności
Pierwsze wystąpienie

Wygląd

Rei jako Arrancar ma srebrne, cieniowane włosy sięgające talii. Zazwyczaj pozostawia je rozpuszczone nie przejmując się nimi. Ma duże oczy z pionowymi źrenicami w kolorze odblaskowego różu- magenty. Jest blada, a na lewym policzku ma czarny tatuaż. Chodzi w standardowych spodniach hakama i białym kimono z czarną podszewką, który zsuwa jej się z ramion. Nie posiada maski Hollowa Kiedy jeszcze żyła na ziemi jej włosy były czarne, a oczy brązowe. Chodziła przeważnie w czarnych spodniach i koszulach w kratę.

Osobowość Edytuj

Rei jest osobą otwartą, śmiałą i szczerą. Nie boi się niczego i nikogo, jednak darzy szacunkiem osoby starsze. Nie można w żaden sposób tego szacunku zauważyć. Mówi do każdego po imieniu i zachowuje się jakby byli jej znajomymi. Wiele razy została za to zrugana przez Tousena, jednak nic sobie z tego nie robiąc dalej zwracała się do wszystkich w ten sam sposób.

W nawyku ma palenie papierosów. Dla żartu dała Aizenowi petycję o wyprawę do świata ludzi po jej używkę, którą on zatwierdził sprawiając, że Rei była w dużym szoku.

Lubi się śmiać i żartować. Także przejęła od Grimmjowa i Nnoitory kaprysy do rozwalania różnych przedmiotów i pomieszczeń, co idzie jej zadziwiająco łatwo. Raz w miesiącu we trójkę przechadzają się po pustyni w Hueco Mundo i ganiają za różnymi Hollowami.

Nie lubi gdy ktoś jej rozkazuje i wytyka jej błędy. Dlatego też niezbyt przepada za swoim opiekunem Ulquiorrą. Jednak mimo to dobrze wie, że jeśli zaszła by taka potrzeba walczyła by w jego obronie.

Historia Edytuj

Rei jako człowiek mieszkała razem z matką w Londynie. Ojca nigdy nie poznała, jednak nie przejmowała się tym zbytnio.

Była dobrą uczennicą, starała się aby jej mama była z niej zadowolona. Starała się też aby nie być dla niej ciężarem, jako że ta była w ciężkiej depresji.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki