FANDOM

Twórcą tego artykułu jest użytkownik: Tragolipus
Maninouix Hisho
Rasa Arrancar
Płeć Mężczyzna.png Mężczyzna
Wzrost 182 cm
Waga 81 kg
Status profesjonalny
Przynależność 5. Pułk, Gotei 13 Fumetsu, Soul Society
Zawód 9. Arrancar, opiekun BTA
Zespół 5. Pułk
Partner Fastra Shakunage
Bazy operacyjne Soul Society
Status personalny
Zanpakutō
Resurrección ?
Pierwsze wystąpienie
Debiuty w opowieściach Podróż Cienistych Wiatrów, Epizod VIII

Maninouix Hisho (Hisho Maninouiksu) - jest członkiem 5. Pułku Gotei 13 Fumetsu w Soul Society po wojnie z Vandenreich oraz opiekunem Budynku Technologicznego Arrancarów.

Wygląd Edytuj

Maninouix jest wysokim mężczyzną z czarnymi, krótkimi włosami i lekkim zarostem. Na brodzie ciągnie się pozostałość po masce, która kieruje się do góry i obejmuje skronie w kształcie półksiężyca.

Charakter Edytuj

Ma naturę badacza - wyjaśnia wszystko, choć jest mało rozmowny. Jest opanowany i nie próbuje oszukiwać, tylko od razu mówi o konsekwencjach i możliwych scenariuszy. Pomimo tego, stara się być miły i spokojny wobec nowych członków 5. Pułku.

Historia Edytuj

Według Fastry, ona i Maninouix są jedynymi naturalnymi Arrancarami, którzy nie byli w Espadzie zarówno przed jak i po panowaniu Aizena Sōsuke. W pewnym momencie dołączył do 5. Pułku po wojnie z Vandenreich.

Fabuła Edytuj

Dwadzieścia pięć lat po Wojnie Edytuj

Kiedy Tier Haribel przyprowadza nowych członków - Q'Rusa i Xwadaxa, Maninouix wraz z resztą "oddziału" przybywa na miejsce, aby ich poznać. W którymś punkcie tłumaczy Vasto Lordowi o sposobie pieczętowania pierwotnej mocy w postaci Zanpakutō oraz informuje, że nauczą adeptów wszystkich umiejętności, jakie znają Arrancarzy.[1] Następnego dnia, kiedy do BTA przychodzi Fastra z Q'Rusu i Xwadaxem, on przygotowuje sprzęt do ich przyspieszonej ewolucji. W tym czasie dodaje kilka informacji o ich etapach procesu przekształcania w pełnoprawnych członków Pułku.[2] W pewnym punkcie Shakunage podaje zastrzyk Xwadaxowi, aby zregenerować utraconą kończynę. Wtedy Hisho tłumaczy kompletnie zaskoczonym braciom pustynnym o komplikacjach związanych z ich ewolucją w Arrancarów. Po chwili udają się miejsca, w którym 11. i 12. Arrancar zostaną poddani przyspieszonego rozwoju przez Hōgyoku. Po dotarciu na miejsce i po zadaniu ostatnich pytań przez pacjentów, Maninouix uruchamia proces. Kiedy dwójka z Hueco Mundo zostaje unieruchomiona, Fastra pyta się Hisho, czy zdołają przetrwać proces, na co 9. Arrancar stwierdza, że tylko ich wola przetrwania pozwoli na wytrzymanie trzydniowej ewolucji.[3]

Moce i umiejętności Edytuj

WKRÓTCE

Ciekawostki Edytuj

Cytaty Edytuj

WKRÓTCE

Odniesienia Edytuj

  1. Podróż Cienistych Wiatrów, Epizod VIII
  2. Podróż Cienistych Wiatrów, Epizod XII
  3. Podróż Cienistych Wiatrów, Epizod XIII

Więcej z Fandomu

Losowa wiki