FANDOM

Twórcą tego artykułu jest użytkownik: Puzel
C0d1ce18.jpg
Marenotarō Ōmaeda
Kanji

希ノ太郎

Rōmaji

Marenotarō Ōmaeda

Cechy charakterystyczne
Rasa

Shinigami

Płeć

Mężczyzna

Wzrost

187

Waga

160

Kolor włosów

Czarne

Kolor oczu

Brązowe

Urodziny

23 Września

Grupa krwi

B

Status profesjonalny
Przynależność

Onmitsukidō

Zawód

Inspektor

Partner

Sui Feng

Status personalny
Krewni

Marenoshin Ōmaeda (syn)
Mareka Ōmaeda (synowa)
Marechiyo Ōmaeda (wnuk)
Maremi Ōmaeda (wnuczka)
Marejirōsaburō Ōmaeda (wnuk)
Mareyo Ōmaeda (wnuczka)

Edukacja

Wychowanie Feudalne

Marenotarō Ōmaeda - (大前田 希ノ太郎, Ōmaeda Marenotarō), jest inspektorem Onmitsukidō i siódmą głową rodzimy Ōmaeda. Oficjalnie nie pełni żadnej funkcji. Wysoki stopień oficerski przysługuje mu z racji przynależności do wpływowego rodu.

Wygląd Edytuj

Marenotarō jest otyłym mężczyzną o ciemnych, małych oczach i krótkich włosach. Nigdy nie widziano go w służbowym uniformie. Nosi bogate jedwabne stroje, które zmienia nawet kilka razy w ciągu dnia. Nie epatuje swoim bogactwem tak nachalnie jak jego syn i wnuk.

Charakter Edytuj

Ōmaeda jest człowiekiem o bardzo swobodnym podejściu do życia. Wydaje lekka ręką astronomiczne sumy pieniędzy na różnego rodzaju zbytki, które bardzo szybko mu się nudzą. Jest duszą towarzystwa, uwielbia wyprawiać wielkie uczty i huczne przyjęcia z różnych, bardzo często zmyślonych okazji. Pomimo bogactwa i przepychu jakim się otacza nie tworzy dystansu pomiędzy sobą a służbą lub biedniejszymi, niżej urodzonymi ludźmi. Czasem kiedy nie chce mu się rozsyłać zaproszeń do zamożnych i ważnych osobistości, organizuje przyjęcia dla służby, na których sam usługuje gościom, bawiąc ich barwnymi, historyjkami z własnego życia.

Historia Edytuj

Marenoshin urodził się 800 lat przed fabułą Bleacha jako najstarszy syn rodu Ōmaeda. Za swojego panowania pomnożył rodzinny majątek niemalże sześciokrotnie inwestując rodową fortunę w hazard. Większość salonów Richi Mahjonga i Chō-han w Seireitei należą do niego. Tor wyścigów konnych który zbudował na terenie swojej letniej rezydencji przyciąga całe masy zubożałych szlachetków, pechowych kupców i bankrutów, którzy porzucili swoje dawne rzemiosło dla hazardu. Marenoshin uważa ich za swoich stałych klientów i dobrych przyjaciół, dlatego zawsze chętnie pożycza im pieniądze, aby mogli się odkuć, spłacić długi a za chwilę popaść w kolejne, tym samym zapewniając stały obrót pieniądza w interesie. Olbrzymie dochody jakie czerpie ze swoich salonów, w części przeznacza na rozbudowę prywatnej sieci wywiadowczej i sponsorowanie drobnej przestępczości zorganizowanej. Należy do najlepiej poinformowanych ludzi w Seireitei. Niektórzy twierdzą, że jego wpływy sięgają nawet do najdalszych okręgów Rukongai, a lokalni kacykowie i bandyci pracują właśnie dla niego.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki