FANDOM

ŻycieEdytuj

NLzż.png

Natsu i Lucy za życia

Natsu urodził się w bogatym domu, jednak pięć lat po jego narodzinach zmarła mu mama. Jego ojciec się nim nie zajmował. Chłopak potrafił jednak widzieć duchy. Wkrótce kiedy idzie do szkoły zaprzyjaźnia się z innymi ludźmi w tym Lucy w której zakochał się od razu wzajemnością. Swoje uczuć wyznali sobie jednak podczas wspólnej pracy do liceum. Pewnego dnia zdarzył się jednak wypadek. Wracając oboje do domu zostali zaatakowani przez pustego, który ich zabił. Uratował ich wtedy przed zjedzeniem Byakuya Kuchiki, który odesłał ich do Soul Sociente.

Życie w RukongaiEdytuj

NZLŻZS.png

Natsu oświadcza się Lucy

Początkowo kiedy obudził się w Rukongai, zobaczył płaczącą obok siebie Lucy. Dziewczyna płakała i dopiero gdy zobczyła, Natsu przestała płakać i przytuliła go. Następnie widzimy go gdy przychodzi do niego Byakuya z propozycją zostania Shinigami. Natsu ją przyjmuje i wieczorem podczas spotkania z Lucy, przytula ją oraz mówi, że gdy zostanie shinigami, przyjdzie po nią i zawsze już będą razem.

Akdemia ShinoEdytuj

Potem uczy się w akademii na shinigami i niespodziewanie podczas treningu na polanie uaktywnia shikai. Postanawia on zostawić to jednak w tajemnicy. Potem zostaje coraz to lepszym uczniem i podczas treningów z Byakuyą (który jako jedyny wiedział o shikai Natsu) zmaterializował swojego ducha zanpakto zatrzymując formę shikai tym samym opanowując Bankai. Byakuya nauczył Natsu opanować Bankai do mistrzowskiego poziomu. Potem Byakuya włancza Natsu do swojej dywizji wręczając mu łuskowaty szalik.

Jako ShinigamiEdytuj

Po zostaniu 3 oficerem 6 dywizji Natsu wyrusza by spełnić obietnicę daną Lucy w dzień ich rozstania. Podróżując po Rukongai widzi jak ktoś atakuje Lucy, Natsu bez problemu sobie z nim radzi. Lucy rzuca się chłopakowi na szyję i razem wyruszają do Soul Sociente. Po tym biorą ślub spełniając swoje marzenia. Wkrótce Natsu dostaje propozycję przystąpienia do 3 dywizji jako porucznik, jednak odmawia i na to miejsce zostaje przydzielony Izuru Kira.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki