FANDOM

Nick Shiba jest młotrzym bratem Ganju i Kukaku.Zaraz za Kukaku jest najważniejszy.Jego "Eskorta" to:

  • Reven(Prywatna służąca)
  • Wiiliam(Głuwny ochroniaż)
  • Tafu(Zwieżaczek,środek transportu i tropiciel)

Jest bochaterem serij Bleach inna historia.

WyglądEdytuj

Ma czarne średnie włosy z białymi końcówkami i jest to ich naturalny kolor,zielone oczy,plemienny tatuaż na lewej nodze i znak rodziny na prawym ramieniu,chodzi ubrany w niebieskie kimono,we włosach ma pare ledwo widocznych igieł.

OsobowośćEdytuj

Preferuje jak to on określa "Wygodny styl życia",słucha tylko Kukaku i ewentualnie Argrena,jest chętny do pomocy tylko gdy sie go czymś zachęci,swoją osobistą służbe traktuje bardziej jak rodzeństwo,jest bardzo leniwy i wybredny,jest bardzo pyskaty w stosunku do rodziny,znajomych jak i nieznajomych,lubi pić wiśniowy kąpot,jako jeden z niewielu uważa dania Orihime za pyszne,z początku nienawidził Shinigami ale po tym jak Kukaku wybaczyła Rukji i ożeniła sie z Argrenem jago zachowanie w stosunku do nich zmieniło sie z agresywnego na neutralne,jedynie rodzine Sejmonów i kilku wybranych osub nie traktuje z dystansu.

FabułaEdytuj

(Ta fabuła jest wymyślona prze zemnie i nie pojawia się  w żadnym opowiadaniu)   Pierwszy raz pojawia w rozdziale 11/1 gdzie wraz ze swoją eskortom idzie tajnom drogom do 14. Oddziału aby dowiedzieć sie jak to jest z tym snem.Na miejscu Grimmjow prowadzi go do Starrka.Na miejscu opowiada wszystkim pewnom legęde i muwi kto i kiegy będzie atakowany(Jak sie puźniej okaże co do pierwszego ataku się pomylił).

WyposażenieEdytuj

Rużdżka z czaszkom:Na jednym końcu i mackom na drugim owijająca sie wokół ramienia i twożąc skrzydło pozwalające latać.

Miecz drugiego króla demonów Zergerdera:Wielki i lekki miecz ktury ukradł Zergerderowi w walce.Ma fioletową rękoteść i długie,szerokie czerwone ostrze,prawie nic nie waży.Specialnom zdolnościom tego miecza jest możliwość przywracania do życia.

  • Przywrucznie życia:Kładzie miecz na ofieże ktura dezmaterializuje sie i materializuje jako już żywa osoba, efektem ubocznym może być zmiana koloru oczu lub włosów.Umiętności można użyć raz na pół roku.

Paraliżujące igły:We włosach ma igły wywołujące paraliż.Na niego z niewiadomych przyczyn nie działają.

Moce i UmiętnościEdytuj

Mistrz kido:Swoim Kido przewyższył nawet Jyni.

  • Włamanie do umysłu:Przy pomocy Kido może włamać sie do cudzego umysłu,nie może jadnak przejąć kątroli ani robić tam zmian.

Expert szermierki:Dość biegle włada swoim mieczem i jeszcze lepiej paruje ataki.

Kombatant walki wręcz:Każdy kto go zna wie że tego nie umie.

Mistrz Shunpo:Klepnoł Ukitake w plecy mimo że przed chwilom stał dziesięć metrów przed nim.

Wykrywanie kłamstw:Potrafi wyczuć kiedy ktoś go okłamuje.

Mistrz przywołań:Za pomocą swojej krwi potrafi przywołać takie szychy jak Olbrzymi władca drzew czy Magiczny golem.

Kontrola nad wiatrem:Potrafi dowolnie kontrolować wiatr

Ważniejsze walkiEdytuj

Nick Shiba vs klon Yoruichi(Klon Yoruichi wygrywa)                                                                                            Nick Shiba-na skraju śmierci                                                                                                                            Klon Yoruichi-lekkie rany(ale potem zostaje zabita przez Lili,Jyni i Reven)

Więcej z Fandomu

Losowa wiki