FANDOM

Twórcą tego artykułu jest użytkownik: Ziuta006

________________________________________________________________________________________________

....................................PRZEDMOWA...................................

Druga część mojego opowiadania o Hiyano Kumasace. Jeżeli nie czytałeś 1 części, "Mój Pan", możesz się nie połapać w tym wszystkim, więc lepiej ją przeczytaj, chyba, że lubisz ryzyko ;) :P. Z góry przepraszam za literówki

................................................................................

I.

- Jak już mówiłem, będziesz od dziś członkiem Fracción Nnoitry Gilgi. To wszystko co chciałem powiedzieć, możecie odejść. - Zakończył dyplomatycznie Aizen. Hiyano, Nnoitra i Tesra zgodnie z rozkazem opuścili pomieszczenie. Znaleźli się na śnieżnobiałym korytarzu, mającym wiele rozgałęzień i nieskończoną długość. Dziewczyna pewnie ruszyła przed siebie, lecz dalszą drogę zagrodziła jej ręka Gilgi, który podparł się nią o ścianę. Tesra, wcześniejszy i obecny Fracción zrozumiał nieme polecenie i zatrzymał się tuż za Hiyano. Wysoki mężczyzna popatrzył gniewnie i pogardliwie na Kumasakę, po czym rzekł:

- Słuchaj no, gówniaro, nie dbam o to, czy jesteś ze mną, czy przeciw mnie, masz mi nie wchodzić w drogę. Nie obchodzi mnie twoje zdanie, i nie licz na to, że gdy znajdziesz się w potrzasku to ci pomogę. Zostając moim Fracción musisz mi udowodnić, na co cię stać, i czy potrafisz przetrwać w Hueco Mundo. Ja osobiście nawet nie śmiałbym pomyśleć o tym, że ci się to uda. Pamiętaj, że to ja jestem najsilniejszym Arrancarem, i cokolwiek by się nie stało, masz mi nie przeszkadzać. Zrozumiałaś, gnojku? - W głosie Nnoitry aż tętniło całkowitym wzgardzeniem dla Hiyano. Dziewczyna już miała odpowiedzieć, ale jej nowy "właściciel" nie dał jej dojść do słowa.

- A teraz sprawdzimy twoją siłę, i czy nadajesz się na moją Fracción. - W tym momencie podłużna ręka sięgnęła za kaptur białej bluzy zmieszanej dziewczyny i zaczęła ciągnąć ją za sobą. Kumasaka bała się cokolwiek powiedzieć, żeby jeszcze bardziej nie zdenerwować Espady. Przeczuwała już, co się z nią stanie. Jiruga wepchnął, a właściwie wrzucił ją do środka ogromnej komnaty. Pokój miał kształt owalny i nie posiadał sufitu, było więc widać pochmurne, nocne niebo. Wyglądał właściwie jak hala treningowa. Lindocruz ustawił się na końcu sali, na przeciwko Hiyano.

- Mam nadzieję, że się wykarzesz, gnojku. - mruknął Nnoitra, szybko dodając - Tesra!

II.

Fracción ruszył na Shinigami. Chwycił za srebrną rękojeść miecza, po czym użył Sonido, by znaleźć się tuż przy Hiyano. Zamachnął ostrzem, lecz dziewczyna w ostatniej chwili instynktownie w błyskawicznym tępie dobyła orężu i zwinnie zablokowała poziome cięcie. Tesra nie pozostał jej dłużny i kopnął ją w brzuch odpychając ją na odległość kilku metrów.

- To wszystko co umiesz, nędzna Shinigami?! - Drwił z uśmiechem na twarzy Nnoitra. Tym razem Kumasaka za pomocą Shunpo znalazła się przy Tesri i uniesiona w powietrzu chciała zadać mocne pionowe cięcie z wyskoku, lecz Lindocruz był szybszy. Zrobił szybki unik w prawo, po czym zadał kopniaka w twarz dziewczyny. Hiyano jęknęła i pod wpływem odrzutu upadła na ziemię.

- Jesteś gorsza, niż sądziłem! - Gilga wydawał się czerpać przyjemność z zaistniałej sytuacji. Shinigami podparła się łokciem i juz miała się podnieść, gdy Fracción znalazł się tuż przed nią, chwycił za kołnierz, podciągnął na wysokość swojej twarzy, zbliżył usta do ucha dziewczyny i wyszeptał:

- Nie zamierzam cię zabić, ale musisz się bronić, bo inaczej Nnoitra-sama pomyśli, że znów się lituję. - Po czym wyrzucił dziewczynę w powietrze, ponownie użył Sonido i przebił kataną na wylot. Hiyano błagalnie popatrzyła mu w oczy, po czym zaczęła dławić się krwią. Tesra szybko i zręcznie wyciągnął miecz z ciała Shinigami, wylądował na ziemi pozostawiając ją nad sobą.

- Uchifusero, Verruga'! - Mężczyzna uwolnił swoje Resurrección i w jedenj chwili zamienił się w potężnego potwora, pochwycając Kumasakę, nadal zawieszoną w powietrzu.  Ogromna łapa zaczęła się zaciskać, a Hiyano zaczęła krzyczeć, najprawdopodobniej z bólu, było także słychać ciche chrupanie kości. W jednym momencie oczy dziewczyny diametralnie się zmieniły, mianowicie białka stały się czarne, jak noc panująca w Hueco Mundo, a źrenice pokryły się złotym kolorem. Wokół Shinigami pojawiła się także odpowiadająca kolorze oczu otoczka z Reiatsu, które również uległo zmianie, bowiem teraz przypominało Reiatsu Hollowa odmiany Vasto Lorde.

- To jest to! Pokaż mi swojego Hollowa, Shinigami! - Krzyknął Nnoitra, który dopiero teraz naprawdę zainteresował się tą walką.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki