FANDOM

Qulix E. Red
NowyPrzeciwnik.png
Red
Rasa Quincy
Urodziny 2 Czerwca
Wiek ?
Płeć Mężczyzna.png Mężczyzna
Wzrost 170cm
Waga 70kg
Grupa krwi 0RH+
Status profesjonalny
Przynależność ?
Poprzednia przynależność ?
Zawód ?
Poprzedni zawód ?
Zespół Jego Drużyna
Poprzedni zespół ?
Partner Fumiko, Quincy o srebrnych włosach
Poprzedni partner Quincy o brązowych włosach
Bazy operacyjne ?
Status personalny
Krewni ?
Edukacja ?
Podstawowe umiejętności
Umiejętności Antydusza, Zanpakutou
Pierwsze wystąpienie
Qulix E. Red- jest tajemniczym Quincy, który zaatakował Sho i Daikiego podczas ich misji.

WyglądEdytuj

FullRed.jpg

Pełny wygląd Reda

Red jest wysokim mężczyzną o czerwonych włosach i cyjanowych oczach. Nosi typowy strój Quincy, mimo to najczęściej zakłąda jeszcze na niego płaszcz.

OsobowośćEdytuj

Red wydaje sie być dość zabawny i kulturalny. Jego niektóre sceny są komicznem jak naprzykłąd do walki z Sho zawołał swoje 3 poddane, a gdy przez przypadek Kozu trafia do Naruki mówi Hikariemu, że to nie ładnie mieć asa w rękawie.

HistoriaEdytuj

FabułaEdytuj

WyposarzenieEdytuj

  • Krzyż Quincy:
    QCrossRed.jpg
    Krzyż Reda ma podstawowy wygląd. 5 ramienny krzyż.

Moce i umiejętnościEdytuj

  • Ogromna Moc Duchowa- jak Sho stwierdził Red ma ogromne pokłady swojej mocy i gdyby nie jego moc mógł by sie udusić.
  • Ogromna wytrzymałość- Red jest w stanie przetrzymać gołą reka ataki Kapitana 7 Oddziału w Shikai, mimo to nie daje sobie rady z Shikaiem Sho.

ZanpakutōEdytuj

Chikan (血艦, Krew Niszczyciela)- Red w niewiadomy sposób posiadł główną moc Shinigamich, a mianowicie Zanpakutou.

KatanaReda.png
W zapieczętowanej formie jest to krótka katana z czarną rękojeścią z złotymi kółkami i okrągłą srebrną tsubą. Jest trzymany przez Reda z lewej strony jego stroju w czarnej pochwie.
  • Shikai:
    InnyRed.jpg
    Chikan
    uwalnia się słowami Rozświetl Mrokiem (闇を照らす, Yami o terasu) jego miecz pochłania wtedy czarna energia zmieniająca go w łuk gdzie na środku łuku są dwa skrzydła dizeki którym Red kumuluje czerwoną strzałę energii. Działa on podobnie jak główna broń Quincy, przez co Red korzysta z niej częściej ze względu na lepszy zasięg niż łuk Quincy.
Specjalne zdolności Shikai: Jest to broń daleko dystansowa i jej trafiwnie oczyszcza podobnie jak inne Zanpakutou, ale Red opracowął sposób połączenia krzyża z mieczem, przez co może strzelać z swojego łuku strzałami Quincy, które niszczą pustego.
  • Bankai:
    JakśMoc.png
    Mimo iż Red nie opanował Bankai, ukradł go za pomocą mocy Quincy, Kugo. Zyskuje on wtedy podobną zbroje co on i nieco zmieniony miecz, zas włosy ma morskie.

CiekawostkiEdytuj

CytatyEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki