FANDOM

Twórcą tego artykułu jest użytkownik: Tragolipus
Sachiko Kurosaki
Rasa Shinigami,[1] Quincy[2]
Urodziny ?
Wiek 22 lat
Płeć Kobieta.png Kobieta
Wzrost 168 cm
Waga 59 kg
Grupa krwi ?
Status profesjonalny
Przynależność 3. Kwartet, Gotei 13 Fumetsu, Soul Society
Zawód ?
Zespół 3. Kwartet
Partner ?
Bazy operacyjne Soul Society
Status personalny
Krewni Ichigo Kurosaki (ojciec)
Tatsuki Arisawa (matka)
Karin Kurosaki (ciocia)
Yuzu Kurosaki (ciocia)
Edukacja ?
Podstawowe umiejętności
Umiejętności ?
Zanpakutō
Shikai ?
Bankai ?
Pierwsze wystąpienie
Debiuty w opowieściach Podróż Cienistych Wiatrów, Epizod X

Sachiko Kurosaki (幸子黒崎, Kurosaki Sachiko) - jest córką Ichigo Kurosakiego i Tatsuki Arisawy.

Wygląd Edytuj

Sachiko ma wygląd 17 letniej nastolatki pomimo iż urodziła się 22 lata temu, ma długie pomarańczowe włosy zawinięte do tyłu w kształcie "ptasiego gniazda" i oliwkowe oczy. Jej strój to uniform Shinigami z kilkoma niebieskimi elementami na rękawach.[1]

Charakter Edytuj

Sachiko nie lubi zbyt odbiegać od zadań, do których dąży. Często irytuje się, kiedy widzi dość dziwne zachowania - szczególnie ze strony swojej rodziny. Ma zwyczaj uprzejmie witać z osobami mającymi wyższe stanowisko, a o sobie mówi dość skromnie. Nie lubi zbytnio dużo rozmawiać. Jest zbyt poważna do wielu spraw - zarówno rodzinnych jak i treningowych - na tyle, że potrafi wyrządzić szkody.[3][4]

Historia Edytuj

Wkrótce

Fabuła Edytuj

Dwadzieścia pięć lat po Wojnie Edytuj

Pierwszy raz jest wspomniana przez matkę, kiedy Ichigo wraca z misji w Hueco Mundo, że zniszczyła ścianę w swoim pokoju i jedno drzewo w ogrodzie.[3] Później jest widoczna jak w nocy powtarza formułki zaklęć w swoim pokoju.[4] Następnego dnia wraz z rodzicami niechętnie idzie do 4. Oddziału, aby odwiedzić Rukię Kuchiki. Kiedy spotyka Renjiego Abaraia, wita się z nim z oficjalnym tonem głosu.[1] Następnie wchodzi do pokoju razem z matką, tak jak ustalił Ichigo przed wejściem.[5] Na pierwszym spotkaniu z bliską przyjaciółką ojca, wita się z nią choć nie wymienia swojego nazwiska w swoim zwyczaju mówienia. Gdy słyszy próby wytłumaczenia Ichigo o ich pokrewieństwie, dość szybko odpowiada, że jest córką Ichigo i Tatsuki. Po tym wyjaśnieniu przygląda się późniejszym scenom między dawnymi przyjaciółmi. Po chwili oświadcza, że spóźni się na trening po czym wychodzi.[6] Jakiś czas później jest widoczna w czasie treningu razem z ciotkami - Karin i Yuzu Kurosaki w 3. Kwartecie pod okiem Uryū Ishidy. Kiedy pojawiły się matka z Rukią, ona wraz z pozostałymi podchodzą i witają się z nimi. Dość kąśliwie opisuje swoją rodzinę rozczulającą się nad zaginioną, za co dostaje burę od Tatsuki. W ciszy i bez zbędnych komentarzy obserwuje dalsze rozmowy między starszymi osobami.[2] Sachiko ma zadebiutować obok Rei-Fēng w zbliżającym się turnieju w czasie Kanjō no Chōtei Hōden jako "czarne konie".[7]

Moce i umiejętności Edytuj

Wkrótce

Moce Shinigami Edytuj

Moce Quincy Edytuj

Zanpakutō Edytuj

Jej katana to Tantō z rdzawą tubą i rękojeścią w tym samym kolorze mająca kształt pięcioramiennej gwiazdy.[1]

Ciekawostki Edytuj

Wkrótce

Cytaty Edytuj

O rany... Tak to będziemy cały miesiąc o tym rozmawiać! Waląc prosto z mostu... Ja jestem ich córką!!

— Do Rukii Kuchiki o pokrewieństwie z Ichigo i Tatsuki[6]

Nigdy nie sądziłam, że moje ciocie mogą się aż tak nad kimś rozczulać...

— O swoich ciotkach[2]

OdniesieniaEdytuj

  1. 1,0 1,1 1,2 1,3 Podróż Cienistych Wiatrów, Epizod XII
  2. 2,0 2,1 2,2 Podróż Cienistych Wiatrów, Epizod XXV
  3. 3,0 3,1 Podróż Cienistych Wiatrów, Epizod VII
  4. 4,0 4,1 Podróż Cienistych Wiatrów, Epizod X
  5. Podróż Cienistych Wiatrów, Epizod XIII
  6. 6,0 6,1 Podróż Cienistych Wiatrów, Epizod XIV
  7. Podróż Cienistych Wiatrów, Epizod XXVI

Więcej z Fandomu

Losowa wiki