FANDOM

Twórcą tego artykułu jest użytkownik: Crasher96
Sanjūrō Masaru Nakajima
Sanjuro.png
Rasa Shinigami
Urodziny 16. maja[1]
Płeć Mężczyzna.png Mężczyzna
Wzrost 178 cm[1]
Waga 68 kg[1]
Grupa krwi A Rh-[1]
Status profesjonalny
Poprzednia przynależność Gotei 13, Soul Society
Zawód Shinigami
Poprzedni zespół 10.jpeg 10. Oddział
Partner Ryūtarō Sugase
Status personalny
Podstawowe umiejętności
Zanpakutō
Shikai Gyakutan
Bankai Brak
Pierwsze wystąpienie
Debiuty w opowieściach Rozdział 1.

Sanjūrō Masaru Nakajima (中島•將•三十郎, Nakajima Masaru Sanjūrō) jest byłym wicekapitanem 10. Oddziału. Nie wiadomo z jakiej przyczyny opuścił to stanowisko.

Wygląd Edytuj

Sanjūrō jest średniego wzrostu mężczyzną o solidnej posturze. Ma ciemne szpiczaste włosy krótkiej długości. Nosi standardowy strój Shinigami w kolorze czarnym. Pomimo bycia wicekapitanem, nie nosi opaski na lewym ramieniu.[1]

Charakter Edytuj

Sanjūrō jest zasadniczym człowiekiem. Potrafi przywołać do porządku każdego, bez względu na to, jakie stanowisko obejmuje. Jest bardzo szczery w swoich wypowiedziach i nie zważa na to, jak bolesna może być dla kogoś prawda. Łatwo ulega emocjom, jednak zauważono to tylko w obecności jego kapitana, Ryūtarō Sugase.[2]

Moce i umiejętnościEdytuj

  • Wysoka moc duchowa: Nakajima posiada spore pokłady mocy duchowej. Potwierdza to fakt bycia wicekapitanem.

ZanpakutōEdytuj

Gyakutan (逆端, Przeciwny koniec): Jak na razie nic nie wiadomo na temat wyglądu Zanpakutō.

  • Shikai: Komendą uwalniającą jest Przestaw (動く, ugoku). Wygląd w formie Shikai jest na razie nieznany.

Specjalne zdolności Shikai: Niewiele wiadomo na temat jego zdolności. Zauważono, że jest w stanie stopniowo rozwiewać Reiatsu w nagromadzone w jednym miejscu.[3]

RelacjeEdytuj

Ryūtarō Sugase Edytuj

Wobec swojego kapitana wydaje się nie mieć żadnych zahamowań. Często jest przez niego denerwowany, co zazwyczaj kończy się rękoczynem wicekapitana. Stara się go upominać i pouczać, co wydaje się być ironią odnoszącą się do ich stanowisk.[2]

CytatyEdytuj

Nie jestem niemiły tylko szczery. To wyraz szacunku do osoby o tym samym stopniu co ja. Poza tym skoro teraz jeszcze bardziej ją pogrążyłem, to nie ma do zrobienia nic innego, jak tylko wyjść z tego dołka. Powinna mi dziękować. Jej zmartwienia miną szybciej.

— Do Ryūtarō Sugase o Chikane Ibie[2]

Nie rozumiem... Z milczeniem ci nie do twarzy. Może dlatego, że buzia ci się nigdy nie zamyka... Jak ważna jest ta misja, by zmieniała twoje irytujące zachowanie? Kiedy jesteś cicho, jesteś jeszcze bardziej wkurzający...

— W myślach o Ryūtarō Sugase[4]

Odniesienia Edytuj

  1. 1,0 1,1 1,2 1,3 1,4 Rozdział 6, Okładka
  2. 2,0 2,1 2,2 Tom 1, Rozdział 1
  3. Tom 1, Rozdział 6
  4. Tom 1, Rozdział 3

NawigacjaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki