FANDOM

Rozdział 1

Do koszar 8. oddziału wszedł wysoki shinigami. Nikt nie zwrócił by na niego uwagi, gdyby nie pancerz na prawej ręce i potężna fala reiatsu, która zalała wszystkich, z taką siłą, że nie mogli oddychać. Kapitan Kyoraku spojrzał na przybysza. Chłopak położył prawą dłoń na dwóch katanch przy pasie.

- Witaj, ty jesteś Kaminski- chan tak?- zapytał Kyoraku. Chłopak poprawił brązowe włosy upięte w koński ogon i ukląkł.

- Tak kapitanie. Krzysztof Kaminski do usług.- nagle Nanao zaczęła krzyczeć:

- Kyoraku-taicho, w świecie żywych pojawiła się ogromna liczba Menośow Grande, nasz oddział ma wysłać grupę, która będzie kontrolować sytuację.

- Kapitanie, zgłaszam się na ochotnika.- stwierdził Kaminski.

- Dobrze, ale pojdę z tobą.

- Nie tylko ty Kyoraku-taicho, ale i inni kapitanowie.

Kaminski wyszedł z Senkaimon. W świecie ludzi szalała grupa Gilianów. Kapitan 1. oddziału spojrzał na Kaminskiego.

- Zostań z tyłu chłopcze.

- Z całym szacunkiem Yammamoto-taicho, ale czy mógłbym zaatakować pierwszy?- zapytał. Yammamoto skinął głową. Kaminski wyciągnał swój Zanpaktou, tylko jeden z nich.- Oślep moich wrogów, Ken Shainingu.- tsuba w kształcie słońca zniknęła, a ostrze zmieniło się w czyste światło.- Buredosoranettowaku- powiedział, a jego miecz rozpadł się na miliony kawałków i uformował sieć, która oplotła wszystkie Giliany.- Hado nr.88 'Hiryū Gekizoku Shinten Raihō'.- Uderzenie rozeszło się po całej sieci, atakują Giliany ze wszystkich stron i rozrywając je na kawałki.

Na miasto z góry patrzył człowiek ubrany w szaty shinigami, zacisnął mocniej szczękę.

- A więc Krzysztof Kaminski, pokrzyżowałeś mój plan, więc dziś podpisałeś na siebie wyrok śmierci.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki