FANDOM

Twórcą tego artykułu jest użytkownik: Sccq98
Tadami Hotaru
Rasa Shinigami
Urodziny 18 Kwietnia
Płeć Kobieta.png Kobieta
Wzrost 168 cm
Waga 60 kg
Grupa krwi 0
Status profesjonalny
Przynależność 5. Oddział[1]
Zawód 4. Oficer 5. Oddziału[1]
Partner Gintaro Kuchiki
Status personalny
Edukacja Akademia Shin'ō
Moce i umiejętności
Shikai Hiruchō
Bankai Brak
Pierwsze wystąpienie
Debiuty w opowieściach Bleach; Blackout - Rozdział 7.

Tadami Hotaru (蛍 ただみ, Hotaru Tadami) jest Shinigami zajmującą stanowisko 4. Oficera 5. Oddziału.[1]

Wygląd Edytuj

Tadami ma proste, sięgające karku, ciemno-rude włosy, spięte na prawej stronie spinką w kształcie niedużego motyla o jasnopomarańczowych skrzydłach. Jej oczy barwą przypominają dwa ciemne szmaragdy, przewleczone złotymi nićmi.[1] Nosi standardowe Shihakushō.

Charakter Edytuj

Hotaru od zawsze była bardzo ciepłą, przyjacielską, empatyczną i skorą do pomocy osobą. Ciężko jest jej przejść obojętnie obok czyjegoś cierpienia. Jest do tego bardzo pracowita. Ludzie szanują ją i cenią sobie jej towarzystwo. Jest w dobrych stosunkach ze swoimi przełożonymi. Wydaje się być też bardzo blisko związana z Gintaro Kuchikim - chociaż jest on od niej niższy stanowiskiem, nigdy nie wyzbyła się zwyczaj zwracania się do niego per -senpai.

Historia Edytuj

Już podczas edukacji w Akademii Shin'ō, Tadami wiedziała, że będzie starać się o posadę w Piątym Oddziale. Imponowały jej życzliwość i inteligencja jego ówczesnego kapitana, Sōsuke Aizena. Niestety, przyjęta zostaje na krótko po jego ucieczce.[1]

Fabuła Edytuj

Bleach; Blackout Edytuj

Moce i umiejętności Edytuj

Praktykantka Shunpo: Hotaru jest w stanie używać Shunpo w celu szybkiego przemieszczania się.[2]

Umiejętności medyczne: Tadami w bliżej niesprecyzowanym stopniu posiada umiejętności związane z pomocą medyczną. Po tym, jak Gintaro odnosi rany w starciu z jednym z najeźdźców, Hotaru opatruje jego rany i udziela mu pomocy wystarczającej, aby nie musieć uważać za niezbędną interwencję medyków z 4. Oddziału.[3]

Zanpakutō Edytuj

Hiruchō (昼蝶, Dzienny Motyl): W uwolnionej formie, jej Zanpakutō ma pomarańczową rękojeść i tsubę w kształcie litery "x" o lekko zaokrąglonych ramionach. Ostrze rozdwaja się na końcu, przez co może przypominać symbol zodiakalnego barana.[2]

Jest to Zanapkutō stricte dywersyjne; przy jego pomocy Tadami jest w stanie wytworzyć chmarę iluzorycznych motyli, których rój uniemożliwia przeciwnikowi prawidłowy odbiór otoczenia. Warunkiem wpadnięcia w jej pułapkę jest utkwienie wzroku na pierwszym z motyli.[2]

Odniesienia Edytuj

  1. 1,0 1,1 1,2 1,3 1,4 Bleach; Blackout - Rozdział 7.
  2. 2,0 2,1 2,2 Bleach; Blackout - Rozdział 13.
  3. Bleach; Blackout - Rozdział 14.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki