FANDOM

Twórcą tego artykułu jest użytkownik: GothicWarrior
Yamato Yukata
Yamato Yukata.jpg
Rasa Człowiek
Urodziny 3 Styczeń
Wiek 52
Płeć 15px Męzczyzna
Wzrost 175 cm
Waga 55 kg
Grupa krwi B
Status profesjonalny
Poprzednia przynależność XCution
Poprzedni zawód Kioskarz
Status personalny
Podstawowe umiejętności
Pierwsze wystąpienie

Yamato Yukata (浴衣大和, Yukata Yamato) - był członkiem tajemniczej Grupy XCution, a co za tym idzie Fullbringerem.

WyglądEdytuj

Yamato był starszym, chudym człowiekiem, średniego wzrostu, który zawsze nosił ze sobą okulary. Miał fioletowe oczy i szare włosy. Miał średni zarost na twarzy. Nosił zazwyczaj szary sweter i niebieskie spodnie.

OsobowośćEdytuj

Yamato jest opanowanym starszym człowiekiem, który bardzo lubi grać w szachy, lecz jest przede wszystkim przywiązany do swoich okularów, które służą mu za Fullbring. Po zdobyciu Fullbringu chciał pozbywać się Hollowów, do momentu, gdy jego moc zniknie lub uda mu się ją oddać osobie, która zrobi z niej pożytek.

HistoriaEdytuj

Yamato był kioskarzem w sklepie i stosunkowo późno odkrył swoje zdolności. Podczas siedzenia w sklepie, w nocy, zostaje zaatakowany przez Hollowa, którym jest całkowicie przerażony. Pomimo nie posiadania żadnych szans z bestią, Yamato rzuca się do walki, a jego duma pozwala mu na aktywowanie Fullbringu z okularów, o nazwie Laser Eyes, którym zabił Hollowa. Zaraz po tym pojawia się Ginjō, który opowiada Yamato o organizacji XCution, której celem jest pozbycie się mocy i przekazaniu ich zastępczemu Shinigami. Yukata, obawiając się swojej mocy dołącza tam.

Jednakże, okazuje się, że Ginjō oszukał go i opowiedział wszystkim o jego planie z Ichigo Kurosakim, a także tym, że sam jest zastępczym Shinigami. Zdenerwowany Yukata stwierdza, że nie chce się mieszać w te sprawy i prosi o pozbycie się jego mocy. Ginjō wysysa mu ją, a następnie zabija Yamato, twierdząc, że za dużo wie.

Moce i UmiejętnościEdytuj

Duchowa świadomość: Po spotkaniu z Hollowem, Yukata zyskał dar widzenia duchów, a także Shinigami i Hollowów.

FullbringEdytuj

Laser Eyes.jpg

Laser Eyes.

Laser Eyes (ライザーアイズ , Raiza Aizu): Po aktywacji Fullbringu, Okulary Yamato zaczynają się zmieniać w niebieski kostium, który zajmuje całe ciało, wraz z głową i kreuje także srebrny noktowizor o czerwonych szkłach w nim.

  • Laserowi Wiązki: Fullbring Yamato pozwala mu na wysyłanie laserowych wiązek koloru czerwonego. Jedna taka wiązka była w stanie bez problemu pokonać Hollowa.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki